BestelMaar.nl
Logo:
Bezoek homepage: BestelMaar.nl
Email: info@bestelmaar.nl
Telefoon: 0900 600 1600
Fax: 072 - 5 180 984
Adres: Postadres
Antwoordnummer 17
1800 VB Alkmaar

Kantooradres (géén bezoekadres)
Havinghastraat 28c
1817 DA Alkmaar
Advertentie: Bestel maar

GEMIDDELDE SCORE
Criterium Stemmen Score
Prijs/Kwaliteit
Hoe is de prijs kwaliteit verhouding bij deze webshop? Geven ze een hele lage prijs maar ook een lage kwaliteit of toch een hoge kwaliteit of zijn ze juist te duur?
8
Bezorging
Hoe is de bezorging geregeld? Was de manier waarop het verzonden was (verpakking e.d.) goed?
8
Klantenservice/Support
Heb je ooit problemen gehad met je abonnement of toestel en was de support afdeling goedbereikbaar en behulpzaam?
8
Duidelijkheid website
Kun je op de website alles makkelijk vinden? Is er een duidelijke navigatie en bereikbaarheid van pagina's?
8
Levertijd
Was er een lange levertijd of juist een hele korte?
8
Totaal  
toevoegen" >

ERVARINGEN
Prijs/Kwaliteit
Bezorging
Klantenservice/Support
Duidelijkheid website
Levertijd
Totaal
Door zmsyqi op 2011-12-12 13:57:45
ZkR06h , [url=http://etlelyqadwpz.com/]etlelyqadwpz[/url], [link=http://cuagqsieiklh.com/]cuagqsieiklh[/link], http://rtrotrdjzged.com/

Prijs/Kwaliteit
Bezorging
Klantenservice/Support
Duidelijkheid website
Levertijd
Totaal
Door ioezcaebd op 2011-12-10 18:01:44
jO4RTs <a href="http://jcvwkeqdzjsb.com/">jcvwkeqdzjsb</a>

Prijs/Kwaliteit
Bezorging
Klantenservice/Support
Duidelijkheid website
Levertijd
Totaal
Door svtruemxe op 2011-12-09 14:22:50
41lujk , [url=http://inladelxsrxx.com/]inladelxsrxx[/url], [link=http://vrbafmybhemt.com/]vrbafmybhemt[/link], http://cgylgiljxghj.com/

Prijs/Kwaliteit
Bezorging
Klantenservice/Support
Duidelijkheid website
Levertijd
Totaal
Door qvvrzdwl op 2011-12-08 09:26:40
uKKkAn <a href="http://dihuzjuyfpje.com/">dihuzjuyfpje</a>

Prijs/Kwaliteit
Bezorging
Klantenservice/Support
Duidelijkheid website
Levertijd
Totaal
Door China op 2011-12-08 03:01:45
My pbrolem was a wall until I read this, then I smashed it.

Prijs/Kwaliteit
Bezorging
Klantenservice/Support
Duidelijkheid website
Levertijd
Totaal
Door Danny op 2010-07-01 10:48:30


Prijs/Kwaliteit
Bezorging
Klantenservice/Support
Duidelijkheid website
Levertijd
Totaal
Door Marjolein van Elteren op 2009-10-20 11:25:58
Bij bestelmaar.nl heb ik begin september een iphone 3gs besteld.

In de 3e week van september zou hij leverbaar zijn en we hadden een datum afgesproken waarop hij bezorgd zou worden. Ik blijf die dag thuis, maar geen iphone. 2 dagen later krijg ik een mailje dat er een probleem was met de levering en dat er een nieuwe afspraak gemaakt wordt voor de levering. De nieuwe afspraak zou bijna een maand later zijn, maandag 19 oktober.

Zaterdag 17 oktober krijg ik een mailtje. Leveringsproblemen, de iphone komt maandag niet. Ze bellen nog voor een nieuwe afspraak staat er. Inmiddels heb ik al een redelijk boos mailtje teruggezonden want 2x hebben ze me gezegd dat de telefoon geleverd zou worden en 2x haken ze af.

Maandag 19 oktober bellen ze. 3 November is de nieuwe leveringsdatum. Ik vraag of ze me dan wel kunnen garanderen dat ik de iphone krijg. Dat kunnen ze niet doen werd er gezegd. Ik geef aan dat ik er heel even over na wil denken omdat ik er hard over nadenk om m'n bestelling af te zeggen en de telefoon ergens anders te bestellen.

Dinsdag 20 oktober. Een excuusmailtje in m'n inbox met de mededeling dat ze verwachten rond eind november de iphones weer op voorraad te hebben. Die 3 november was dus ook niet waar.

Eind november zijn we bijna 3 maanden verder na m'n bestelling. Ik heb de bestelling geannuleerd, daar ga ik niet op zitten wachten.

Prijs/Kwaliteit
Bezorging
Klantenservice/Support
Duidelijkheid website
Levertijd
Totaal
Door geertje op 2009-09-25 14:31:16
Je kan er goed en snel bestellen.
Binnen 1 week had ik mijn bestelling binnen.
Helemaal super, kan niet anders zeggen.





© e-Bron Marketing | Sitemap