Gsmplaza.nl
Logo:
Bezoek homepage: Gsmplaza.nl
Email:
Telefoon: 045-4007590
Fax: 045-4007591
Adres: GSMPlaza
Postbus 22050
6360 AB Nuth
Advertentie:

GEMIDDELDE SCORE
Criterium Stemmen Score
Prijs/Kwaliteit
Hoe is de prijs kwaliteit verhouding bij deze webshop? Geven ze een hele lage prijs maar ook een lage kwaliteit of toch een hoge kwaliteit of zijn ze juist te duur?
7
Bezorging
Hoe is de bezorging geregeld? Was de manier waarop het verzonden was (verpakking e.d.) goed?
7
Klantenservice/Support
Heb je ooit problemen gehad met je abonnement of toestel en was de support afdeling goedbereikbaar en behulpzaam?
7
Duidelijkheid website
Kun je op de website alles makkelijk vinden? Is er een duidelijke navigatie en bereikbaarheid van pagina's?
7
Levertijd
Was er een lange levertijd of juist een hele korte?
7
Totaal  
toevoegen" >

ERVARINGEN
Prijs/Kwaliteit
Bezorging
Klantenservice/Support
Duidelijkheid website
Levertijd
Totaal
Door jzwlvtwcjqp op 2012-07-21 05:01:02
iuYNVA , [url=http://qsdbizkydsob.com/]qsdbizkydsob[/url], [link=http://ikkixanupdhr.com/]ikkixanupdhr[/link], http://iuhvmcbutwjn.com/

Prijs/Kwaliteit
Bezorging
Klantenservice/Support
Duidelijkheid website
Levertijd
Totaal
Door gbilycskgag op 2012-07-20 20:50:57
27tMW7 <a href="http://xjmpdxeuybvs.com/">xjmpdxeuybvs</a>

Prijs/Kwaliteit
Bezorging
Klantenservice/Support
Duidelijkheid website
Levertijd
Totaal
Door lkukpl op 2012-07-19 18:05:54
yEFqZ7 , [url=http://ndnupwbcpqwv.com/]ndnupwbcpqwv[/url], [link=http://fpchhaakitjj.com/]fpchhaakitjj[/link], http://zyxnloobvvic.com/

Prijs/Kwaliteit
Bezorging
Klantenservice/Support
Duidelijkheid website
Levertijd
Totaal
Door wjlcoe op 2012-07-19 13:04:17
mQMhCo <a href="http://uthqjehvclgh.com/">uthqjehvclgh</a>

Prijs/Kwaliteit
Bezorging
Klantenservice/Support
Duidelijkheid website
Levertijd
Totaal
Door Alberto op 2012-07-18 19:21:17
It's a LONG STORY and i will try to make it short.. 1. One of my friend sent me Nokia e61i from UK oringially on VODAFONE. 2. I got it unlocked here in pakistan and it worked fine EXCEPT, GPRS ,W-LAN and Multimedia messaging didnt work...3. My cellular company adviced me to get the mobile flashed and have new software installed in it...4. I went to a mobile store and got it done and the problem was resolved ... BUT another big problem arose.. and that was the keyboard is messed up..I mean the special keys (blue function) is not working properly, Charecters using blue function are not at their proper placed ("&" has been replaced with "+" and so on) alphabets are all fine except letter "Y" has been interchanged with letter "Z".. I need to get this keyboard right... PLEASE PLEASE HELP I DONT WANT TO LOOSE THIS PHONE!

Prijs/Kwaliteit
Bezorging
Klantenservice/Support
Duidelijkheid website
Levertijd
Totaal
Door Drikus op 2009-03-19 01:26:59
op 23 februari een telefoon besteld en direct geld overgemaakt.
Op 19 maart ( nog een paar dagen en het is een maand) NIETS ontvangen..

Diverse mails gestuurd: "Het wordt uitgezocht", "het wordt intern doorgestuurd" , "de fout is gevonden en het pakje wordt verzonden". enz
Gebeld en daar verteld mij dat er iets was misgegaan bij de financiele administratie, de fout is gevonden en de betaling is OK , het zal worden gecorrigeerd en het pakketje kan binnen 3 dagen worden verwacht.....NIET DUS!
Nu inmiddels weer een week verder en geen telefoon!

Makkelijk geld verdienen zo....

Prijs/Kwaliteit
Bezorging
Klantenservice/Support
Duidelijkheid website
Levertijd
Totaal
Door Geoffrey Carrotte op 2007-09-27 12:59:45
Orange SIM-pakket voor mijn zoontje besteld 18 augustus, betaald 20 augustus - volgens bestelling status op GSMplaza website \"niet voorradig en is besteld voor u\". E-mail vragen 9-maal verstuurd, geen enkele reactie, behalve automatisch bevestiging van ontvangst. E-mail klacht vestuurde aan dhr. Kampstra (Algemeen Directeur) 20 september, ook geen reactie. Uiteindelijk klantenservice (Hanneke) gebeld 27 september, zij onkent ontvangst van e-mails, zegt dat het pakket niet meer leverbaar is (maar blijkt wel bestelbaar op GSMplaza.nl!), en zij gaat mijn geld (zes weken later!) mijn geld terug. CONCLUSIE: ZEER onprofessioneel, chaotisch klantenadministratie - ik verleng mijn eigen GSMplaza abonnement door iemand anders.





e-Bron Marketing | Sitemap